Hvorfor Måløv Trafikskole?

TRYGHED – ANSVARLIGHED – INDIVIDUEL UNDERVISNING

Sikker

Det er mit mål at gøre alle elever trygge

Du skal være tryg ved mig som underviser i trafikken og
i forhold til at gå op til både teori og køreprøve

Hos Måløv Trafikskole får du et personligt forløb

Der bliver taget hensyn til lige præcist dit behov

Ansvarsbevidst

Det handler ikke blot om at komme igennem – og få kørekortet i hånden!

I undervisningen er der fokus på ansvarlighed

Du bliver bevidst om hvordan kører man ansvarligt i trafikken

Du skal blive ansvarlig uden at tænke over det

Du bliver undervist i, hvordan man skal agere over for andre trafikanter du vil derfor automatisk tage denne viden med dig i trafikken. Det er en af mine klare målsætninger

Fleksibel

Målrettet undervisning

Ekstra indsats hvis du har svært ved noget

Kørelektioner der er tilpasset netop dig, så du får mest muligt ud af undervisningsforløbet hos Måløv Trafikskole

Hvem er jeg?

Jeg hedder Martin Boldt Persson og er ejer af Måløv Trafikskole – en lille køreskole med én kørelærer og underviser, nemlig mig.

For mig er det vigtigste at mine elever får en god oplevelse hele vejen igennem forløbet. For at få en god oplevelse kræver det at man ikke bliver stresset i undervisningen og at der også er overskud til at få et smil på læben. Det skal være sjovt og rart at tage køretimer for så kan man lære. Det kan man ikke når man er stresset. Det er vigtigt for mig.